EN
אמצעי זהירות למשחק נדנדה
תאריך פרסום: 2022-12-27 00:00:00 ביקור: 15

אל האני נדנדה הוא מעין צעצוע חוץ לילדים שכולנו מכירים. ניתן לראות אותו בגני ילדים ומכוני כושר בישובים. גם הילדים מאוד אוהבים לשחק. אבל האם אתה יודע שיש גם כמה סכנות בטיחותיות פוטנציאליות בנדנדה. לילדים בגיל הגן אסור לשחק לבד על הנדנדה. אם ילדים רוצים לשחק על הנדנדה, הוריהם חייבים להשגיח עליהם. עם זאת, אם אין לך ידע רלוונטי לטיפול בילדים, אני חושש שאינך יודע איך לעזור לילדים להגן על עצמם ולהימנע מסכנות בטיחותיות פוטנציאליות. למעשה, כאשר ילדים משחקים על הנדנדה, ישנם חמישה אמצעי בטיחות שההורים חייבים להבין



הארגון העולמי לבטיחות ילדים הציע לילדים מתחת לגיל 5 לא להשתמש בנדנדה באופן עצמאי. כאשר הורים משחקים עם ילדיהם, אנא בצע את הפעולות הבאות:



1. כשהילד משחק על הנדנדה, ההורים צריכים לעמוד מהצד, להתרכז ולהגן בכל עת כדי למנוע מהילד לאבד שיווי משקל.

2. לעולם אל תעמוד באמצע קורת נדנדה או תטפס על נדנדה נעה.

3.יחד עם זאת, שימו לב לילדי הצד השני, ואל תגרמו לצד השני לאבד שיווי משקל וליפול עקב טעויות של ילדי הצד השני. רק ילד אחד יכול לשבת בצד אחד של הנדנדה. שבו פנים אל פנים, לעולם אל גב אל גב.

4. החזק את ידית הנדנדה בחוזקה בשתי הידיים, ואל תרוקן אותה, שלא לדבר על לגעת באדמה; הרגליים שלך גם צריכות להיות על הקרקע באופן טבעי כדי להבטיח את האיזון שלך.

5.שמור מרחק מהנדנדה כאשר אתה צופה באחרים משחקים.



הוריהם חייבים להשגיח על ילדים בגיל הרך כשהם משחקים על הנדנדה. כהורים, עלינו לשים לב לחמשת אמצעי הבטיחות שהוזכרו לעיל. האחת היא להתמקד בהגנה על הילדים, כך שכשהילדים מאבדים שיווי משקל, הם יוכלו להגיב בפעם הראשונה. הנדנדה מחייבת שני אנשים לשחק, ולכן יש לקחת בחשבון את בטיחותם של שני הילדים בו זמנית, כי ברגע שצד אחד מאבד שיווי משקל, הצד השני עלול ליפול. עליך לומר לילדך לאחוז בידית בשתי ידיים. אל תעמוד ואל תשב על קורת הנדנדה. כשאתה צופה בילדים אחרים משחקים, עליך לקחת את ילדך לשמור על מרחק בטוח.



אנא עזוב
ארה"ב
הודעה

קטגוריות חמות

טל / וואטסאפ / WeChat:

+ 86 18257725727

דוא"ל:

[מוגן בדוא"ל]

הוסף:

אזור התעשייה יאנגוואן, העיר צ'אוקסיה, יונגג'יה, וונג'ואו, סין

מוצרים

השירותים שלנו

עקבו אחרינו
זכויות יוצרים © 2021 Wenzhou Risen Amusement Equipment Co.,Ltd - בלוג | מדיניות הפרטיות | תנאים
בית
מוצרים
אימייל 
צרו קשר