EN
ההבדל בין מגלשות עץ למגלשות פלסטיק
תאריך פרסום: 2022-04-29 00:00:00 ביקור: 21

ילדים רבים אוהבים לשחק במגלשות. על מנת לענות על צרכי הילדים, יצרנים פיתחו מגוון מגלשות. בין אם זה מצורה לחומר, החדשנות של מגלשות מסנוורת. במגוון ילדים גני שעשועים, אנחנו יכולים גם לעתים קרובות לראות כל מיני שקופיות. לאחרונה התקינו בגני ילדים רבים מגלשות עץ. אז מה הדמיון והשוני בין מגלשות עץ למגלשות רגילות?

1) מבחינה מבנית:

מגלשות עץ אינן שונות ממגלשות רגילות בשוק. לא משנה כמה הצורה מגוונת, המבנה הבסיסי ביותר הוא טיפוס, שלושת המבנים העיקריים של פלטפורמה ומגלשה. עם זאת, מכיוון שהמבנה העיקרי של מגלשת העץ עשוי מעץ, לכן דרישות תהליך הייצור עבור כל רכיב גבוהות מאוד. בדרך כלל, נעשה שימוש בעץ ורדים ובעץ רוביניה. לפני ייצור העץ יש לטפל בעץ על מנת להפוך אותו למיובש ולהתפחם, על מנת שהעץ יוכל לעמוד בדרישות של אנטי קורוזיה, חסין עש, חסין אש וטחב. בנוסף, מכיוון שמגלשות העץ משמשות בעיקר ילדים, גם הדרישות למשטח היצוק של המגלשות המעוצבות הן גבוהות מאוד, ויש לטפל במשטח באופן מיוחד לאחר יצירתו כדי שיהיה חלק ונקי משוטים.

2) זמן חיים:

לאנשים רבים אולי יש ספקנות מסוימת לגבי חיי השירות של מגלשות עץ, אך כל עוד מגלשות העץ מתוחזקות כראוי, חיי השירות שלהן אינם פחותים משל מגלשות פלסטיק. חומר העץ עבר טיפול מיוחד בתהליך הייצור המוקדם של המגלשה. בנסיבות רגילות, יש צורך לכה את מגלשת העץ רק פעם או פעמיים בשנה כדי ליצור סרט מגן על פני השטח, ומגלשת העץ יכולה להחזיק מעמד לאורך זמן. הגיעו למסקנה כזו, כי מגלשות עץ לא רק עונות על צורכי משחק לילדים, אלא גם עונות על צרכים אסתטיים של אנשים, ולכן הן יותר ויותר פופולריות בשוק היוקרתי. אני מאמין שבעתיד הקרוב נהיה בהזדמנויות נוספות לראות את מגלשת העץ


3) עיצוב:

מכיוון שהחומר העיקרי של מגלשת העץ הוא עץ, הסגנון הכללי מרגיש מעודן יותר, והצורה הייחודית מושכת יותר ילדים. ניתן לראות מגלשות עץ בגנים ובישובים רבים. בנוסף לסיפוק משחק של ילדים ולימוד אומץ, מגלשות מוסיפות שכבה של צבע אסתטי. זה גם יכול לשקף מהצד שעם שיפור מתמיד של הרמה הכלכלית, אנשים מקדישים יותר ויותר תשומת לב לילדים. השימוש הראשוני בציוד משחק כבר לא יכול לענות על השוק, וגם היצרנים הגדולים חייבים לעבוד קשה על אסתטיקה. כעת יצרני מגלשות עץ רבים בשוק השיקו שירותי התאמה אישית של מגלשות עץ, הניתנות להתאמה אישית עבור סביבות שונות כמו גני ילדים, ישובים, פארקים וכו'. עיצוב, גורם לו להשתלב בצורה מושלמת בסביבה הסובבת, ואף להפוך לסמל ייחודי.

למגלשות עץ ומגלשות פלסטיק רגילות יש מאפיינים משלהם. האנשים שאוהבים את זה שונים, כך שאין בעיה עם המוצר עצמו


אנא עזוב
ארה"ב
הודעה

קטגוריות חמות

טל / וואטסאפ / WeChat:

+ 86 18257725727

דוא"ל:

[מוגן בדוא"ל]

הוסף:

אזור התעשייה יאנגוואן, העיר צ'אוקסיה, יונגג'יה, וונג'ואו, סין

מוצרים

שירותים

עקבו אחרינו
זכויות יוצרים © 2021 Wenzhou Risen Amusement Equipment Co.,Ltd - בלוג | מדיניות הפרטיות | תנאים
עמוד הבית
מוצרים
אימייל 
צרו קשר